Бізнес-план магазину креативних футболок 2016

 

Блог ► Бізнес-план магазину креативних футболок

[ ]

Просмотров:283 Автор: Galinka2109 05.12.2016, 12:25


★ Есть свой сайт? CallbackHub увеличит конверсию на 200%! ►


акция

Де б ви не жили, і ким би ви не були, ви тим чи іншим чином намагаєтеся виразити себе. Самовираження це те, чим ви відрізняєтеся. У цьому нам завжди допомагає наш зовнішній вигляд.

Одяг - один з доступних засобів самовираження. Завдяки йому, ви показуєте свій настрій, свої цілі і наміри. Одяг - це ще один засіб заявити про себе.

Тому, на цьому ринку існує явний недостач креативних речей. Своїм відкриттям магазину ми хочемо показати, що одяг настрою існує! А креативні футболки на кожен день - послужить нам інструментом.

Загальний план:

Відкриття магазину чоловічого одягу, в тому числі магазину креативних футболок орієнтоване на людей у віці від 15 років і без обмеження. Завдяки доступним цінам, вважаємо, що даний товар орієнтований на середній клас. І кожен може собі дозволити купити не одну, а кілька речей на кожен день.

Введення бізнесу буде здійснюватися у формі ФОП (фізична особа предпрінімателства). Так як потенційними покупцями будуть приватні особи, це дозволить нам зменшити податки і безболісно організувати бухгалтерію та звітність. Успішність даного бізнесу розглядаймо як високу та довгострокову, т.к. з кожним роком з'являється все більше і більше молодих людей, які намагаються виразити себе за допомогою одягу. При необхідності ліквідація ФОП  проводиться досить швидко і не складе ніяких труднощів. Особливо, якщо звернутися, наприклад, до prof123.com.ua, які добре розбираються в даному питанні.

Виробничий план:

Торговельне приміщення знаходиться у вигідних умовах.

Для організації торгівлі нам будуть потрібні лише

• манекени;

• вішалки;

• касовий апарат;

• ланцюжки для розвішування одягу.

Залишається знайти приємну продавщицю, підготувати торгове приміщення і чекати перших клієнтів.

Крім цього, на початкових стадіях потрібно розробити грамотну маркетингову стратегію для просування товару.

1. Придумати назву відділу.

2. Замовити самоклеючі стікери для залучення уваги, на яких потрібно акцентувати свою увагу на тому, що саме в цьому магазині ви знайдете сувеніри та подарунки для своїх знайомих.

3. Навчити продавщицю декільком прийомам мерчендайзинга (прийомам подачі товару).

Фінансовий план:

Складно підрахувати конкретно, тому що в різних регіонах різне ціноутворення.

Витрати:

• оренда за приміщення;

• обладнання (вішалки, манекени і т.д);

• зарплата продавщиці (потрібно ознайомитися з ринком);

• закупівля товару (подивимося на фінанси);

• оборотні кошти.




Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Автор: Теги: