Фотоотчеты с вечеринок » 01/10/2011 Trance Therapy @ Cream, Харьков

« Предыдущая  | 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77Следующая »


обговорити наболілу проблему деградації музики

обговорити наболілу проблему деградації музики скачать
By Ukraine 05.10.2011

Сьогодні я хочу обговорити наболілу проблему деградації музики і, зокрема, техно. Все написане - це моє суто особиста думка, і воно не претендує на єдино вірне. Отже, на даний момент в світі популярно 3 різновиди техно: 1. Мінімал-техно - це насправді мінімал-хаус, який не має нічого спільного з техно, крім самого слова «мінімал». Але, так як у школярів в останні роки було модно слово «техно», то назва в країнах СНД та Італії (звідки воно і вийшло) приліпилося саме таке. Хоч є маса людей, які не вдаючись у подробиці, називають це просто «мінемааааал». Характеризується даний напрямок стандартним набором хаусовий ударних партій: бочка, робочий барабан, пара хетов плюс обов'язковий оф-біт бас з затакту або свінгованний бас в 1/16 нотах. Невід'ємний атрибут такого техно: перкуссионная доріжка, що повторює свінгованную партію баса, перкусія висока і іноді може навіть змінюватися в межах терції. І, нарешті, останнє: якщо перкусія не є ідеєю і розв'язкою треку, то додається ще один лід - він, як правило, примітивний, одноосціляторний синтезатор з хвилею типу Sine, Triangle або Pulse (у найбільш просунутих). Партія такого ліда не сильно відрізняється від перкусійні і навіть в ямі треку навряд чи розкине свої володіння більш, ніж на квінту. Чому ж це називають мінімальний? Все просто: мінімальний набір партій та інструментів, доступний для написання навіть школярем в будь-якому секвенсорі. Та й зводити там особливо нічого, бо навіть бас не конфліктує з опорним частотам. Набагато цікавіше дізнатися, чому це назвали техно? Тут питання не з області музики, це швидше піар-технології окремо взятих людей. Деякі діджеї хотіли виглядати актуальними і крутими на тлі своїх колег, які грають «приїлися» різновиди хаусу, тому той же Андреа Бертоліні прокинувся одного ранку і вирішив: «А чому б не назвати це техно, адже до хауса цього, як до Москви раком?» . Слідом за ним Піатто створив всесвітньо відому Мекку такого «техно», під назвою «Італо Бізнес», що, втім, відображає принципи лейбла - випускати комерцію і робити хоч якісь гроші, причому бажано примітивніше, щоб люди не замислювалися на танцполі, а будинку так і зовсім не слухали. Через якийсь час український Dj Spartaque вирішив, що він нічим не гірше, адже у нього теж є ці лупи та синтезатор! Зігравши на «новаторство» і відмовившись від Музики, яку до цього писав, він потрапив на перше місце порталаTopDJ.ua, який славиться своєю любов'ю до комерції і грошам, і годує нас цим «техно» до цього дня. 2. Мейнстрім Техно - це те, що ви чуєте щодня в топах Бітпорта, причому з кожним днем ​​цього все більше. Стиль неоднозначний і вимагає скрупульозного розгляду. Отже, що ми тут бачимо: Сучасне мейнстрім техно все більше тяжіє к. .. прогрессиву, через що за ним в певних колах закріпилася назва прог-техно. Давайте розглянемо структуру такого техно більш докладно: ударна група складається з бочки, декількох хетов, обов'язково райду (в пікових моментах), а робочий барабан дуже часто відсутній геть, як це було ще в техно 90-х. Перкусія тут рідкісна, уривчаста, з великим відлуння і широкою панорамою. Бас в цьому техно теж оф-біт, хоча дуже часто він припадає на єдину частку з котлом, а буває, що і на 1/8-х пишеться, причому в цьому випадку ноти з різною мікродінамікой. Бас тут дуже низький, практично саб-бас, який звучить до 200Герц і всі гармоніки, що бувають вище, наслідки дії дісторшна, який люблять включати в кульмінації. «Що ж тут від прогресиву?», - Запитаєте ви. А від прогресиву тут всілякі хордові і «Стабового» різкі вставки, а також атмосфера, що досягається за допомогою великого фідбек ревербератора на всіх тарілках і не тільки. Мелодій в такому техно ще менше, ніж у «мінімальний», тобто вони відсутні зовсім! Весь упор йде на якість звучання, тобто не на музику, а на фізику. Варто зауважити, що грамотно звести тут кік з басом набагато складніше і важливо не переборщити з атмосферою, повівши її в протифазу. У ямах, як правило, бас йде під фільтр (в більшості випадків High Pass) і хетам поступово додають реліз в ADSR-ної функції, якщо він синтезований, або максимум ревербе, якщо це семпли (а це в 99% випадків і є семпли) . Вихід з ями супроводжується «креш» у вигляді білого шуму під сайдчейном, керованим кіком, як правило, шум цей грамотно зрізаний знизу і залишає після себе хвости ділея під тим же сайдчейном. Ось і вся ідея такого виду техно! «Не цікаво», - скажете ви, і будете праві! Вже скільки разів я спостерігав, як люди нудьгують вже через 2 хвилини повного одноманітності і чекають, коли зведеться новий трек, адже складається враження, що грає постійно один і той же луп, причому і лупи ці у всіх продюсерів як з однієї бібліотеки! А адже починається то все красиво, цікаво і агресивно ... шкода тільки, що не розвивається і тому грати або танцювати під нього більш 2-х хвилин - доля наркоманів. Продюсує ж подібний саунд музиканти настільки мізерні в своєму творчому пориві, що самі себе плагіат в нових треках, що ми і спостерігаємо навіть у таких гуру жанру, як Саша Карассо або

Просмотров: 685 | Размеры: 742x482px/171.2Kb
| Добавил: ClubStyle
Смотреть и скачать в реальном размере и хорошем качестве(HQ,HD):
Сьогодні я хочу обговорити наболілу проблему деградації музики і, зокрема, техно.
могут только зарегистрированные пользователи
[ Регистрация | Вход ]