Био world Djs ► Paul Van Dyk

Просмотров: 913 Автор: ClubStyle 26.04.2024, 05:13
Paul Van Dyk

★ Смотри по теме ▼

Paul Van Dyk

Я демонстрирую красоту. Интервью с T-Dj KATUSHA в журнале Что? Где? Когда?

. Био world Djs на клубном портале

Футболку Paul Van Dyk ви можете знайти у нашому магазині.

Народившись в місті Ейзенхюттенштадте, Пол виріс в зубожілій під час комуністичної диктатури Східної Німеччини. Тільки у віці 17 років він зміг переїхати в Західну частину. Будучи дитиною, він мріяв жити на Заході. Його любов до музики змусила його налаштовуватися на радіостанції Західного Берліна і записувати електронну музику, іншої можливості почути щось нове у молодої людини не було, не вважаючи мікстейпів, які іноді привозили контрабандою з сусідніх країн.

Його мати 10 років поспіль безрезультатно посилала запити, щоб отримати дозвіл на виїзд зі Східної Німеччини. "І хоча виїжджати з країни вважалося незаконним, ми так завзято наполягали, що вони просто нас викинули, дозволивши взяти тільки одну валізу і собаку. Я знаю, що це звучить занадто банально для тієї боротьби, яку ми витримали, але, врешті-решт, ми стали вільними! Нічого не можна уявити гірше, ніж жити під гнітючої диктатурою. Коли Пол і його мати переїхали-таки в Гамбург до його тітки, в нього був вибір вакансии медицинский центр запропонував вигідну і перспективну роботу, але Пол відмовився. Залишалося зовсім небагато часу до моменту, коли майбутній ді-джей поодинці поїде в Берлін.

З тих пір всі зусилля Пола були спрямовані на створення кар'єри, яка мала за собою деякі цікаві наслідки. Перша поява на публіці ді-джея Paul Van Dyke відбулося в березні 1991 року в клубі Tresor. Кілька успішних виступів і йому дають можливість виступати на знаменитих вечірках Juergen Kramer'а "Dubmission" клуб Turbine. Тодішнім резидентом клубу був DJ Kid Paul, їх спільні виступи називали Paul vs. Paul. Стиль роботи нашого героя привернув увагу Гаральда Cosmic Baby, який тоді перебував у Берліні. Два музиканта почали щільне співробітництво під сценічним ім'ям The Visions of Shiva, яке вилилося в реліз "Perfect Day" (1992) на лейблі MFS (Masterminded For Success) Records.

У лютому 1993 року van Dyk і Kid Paul створили своє радіо-шоу - тригодинна програма HR3 Clubnight на національному радіо. А другий сингл проекту Visions of Shiva "How Much Can You Take?" став останнім, і van Dyk і Cosmic почали працювати з музикою самостійно. До кінця того літа Пол вже випустив свою першу компіляцію "X-Mix-1 - the MFS Trip", а також написав ремікс на "Love Stimulation" Humate.

Зростаюча популярність вечірок Dubmission спричинила за собою численні переїзди, спочатку в кафе Moskau, потім у великий клуб E-Werk, де Пол почав проводити регулярні вечірки MFS.

У 1994 році Пол випустив "The Green Valley EP", "Pump This Party" і "Emergency 911". Тим часом, поки лейбл MFS випускав численні ремікси Пола, Марк Рідер (один із власників компанії, колишній продюсер) допомагав Ван Дайку видавати роботи, написані у співпраці з популярними проектами, на зразок New Order. Трек "Spooky" з альбому "Republic" був записаний разом з популярною групою. Також відбувся реліз першої платівки музиканта 4 "5 RPM", натхненної і названої рідером. Робота була створена разом з Johnny Klimek і VOOV. Також Марк вибрав дизайн обкладинки платівки.

Марк Рідер зібрав альбом "Seven Ways", який допоміг ван Дайку завоювати популярність у Великобританії і закріпив за ним звання піонера трансу. Невтомний Рідер умовив старого друга Rob Deacon (перш Volume) ліцензувати альбом для Англії і випустити його на його лейблі Deviant.

Сингли "Forbidden Fruit" і "Beautiful Place" спочатку не викликали особливого інтересу публіки, але після релізу альбому "Seven Ways" та "Words", що з'явилися саме в розпал Британського клубного феномена, звучання ван Дайка стало залучати все більше уваги. "До того часу, коли вони зрозуміли, що я - німець, було вже пізно", - жартує van Dyk.

У 1998 році "45 RPM" був перевиданий у Великобританії. Щоб відзначити подію, а також в данину поваги неіснуючого вже клубу E-Werk, Пол випускає ремікс на "For An Angel". У той же рік він стає резидентом Шеффілдського Gatecrasher'а і оголошує себе борцем проти наркотиків, що відразу виливається в тираж футболок "No E, Pure PvD" і в дотепне зауваження журналістів, що його прізвище не містить "Е".

Ван Дайк залишає MFS Records і стає керівником і контрольним власником акцій власного лейбла Vandit Records. У 2000 році Пол звернув з шляху мелодійного трансу і представив публіці альбом "Out There And Back", який містив сингл "Tell Me Why (The Riddle)" - спільна робота з Saint Etienne. Також до альбому увійшов європейський хіт "We Are Alive", ремікс на пісню Дженіфер Браун. А перший мікс "The Politics of Dancing" (2001) був доповнений світовим турне і DVD "Global" (2003). Тоді ж Пол пише саундтрек до мексиканського фільму "Zurdo".

2003 рік. Альбом "Reflections" - музичне виклад поїздок музиканта до Індії. Він став мелодійним альбомом музиканта, в нього увійшов сингл "Nothing But You", написаний у співпраці з Hemmstock & Jenning. Альбом номінували на звання кращого в найпрестижнішому нагородження Grammy. А другий частини міксувати релізу "The Politics of Dancing 2" передував сингл "The Other Side", що включав Wayne Jackson. Трек був присвячений жертвам землетрусу на острові Суматра і наступного цунамі, що обрушився на Тайланд 26 грудня 2006.

Paul van Dyk випустив п'ятий альбом "In Between" 14 серпня 2007 року. Реліз супроводжувався спеціальним випуском, обмеженим двома тисячами копій, в які увійшов зміксувати версія альбому, разом з восьмітрековим компакт-диском і буклетом з фотографіями. В "In Between" увійшли роботи, написані з цілим безліччю знаменитих музикантів, наприклад David Byrne з Talking Heads, Jessica Sutta з Pussycat Dolls, Ashley Tomberlin з Luminary, Alex MORPH, Lo Fi Sugar, Rea Garvey з Reamonn, Ryan Merchant і Wayne Jackson . А також вокальні партії від Ben Lost з пісні "Blows My Mind".

У червні 2007 року ван Дайк вирушив у світове турне на підтримку нового альбому.

Крім звукозаписної студії і численних клубів ді-джей щосуботи з'являється в студії Radio Fritz у вісім за Гринвічем, щоб розповісти слухачам про останні виступи і позначити плани на майбутнє.