Клубные статьи ► Клубний PR

Просмотров: 483 Автор: ClubStyle 13.12.2017, 01:27
Клубний PR

★ Смотри по теме ▼

Клубний PR

Westbam

. Клубные статьи на клубном портале

Картинки dj



Клубний PR. Помилка PR-менеджера.Можно платити великі гроші за рекламу, а можна роздобути в друзі засоби масової інформації, які самі розкажуть про події у вашому клубі. Для цього і потрібні PR-директора та менеджери. Подивимося на те, як вони працюють, очима журналістів, і дамо висловити їх колегам.
Безумовно, грамотна PR-кампанія - це набагато дешевший спосіб просування, якому публіка довіряє більше, тому що інформація виходить уже не прямо від організаторів, а в переосмисленні друкованих видань, телебачення і сайтів.
Звідси, до речі, одна з помилок - вважати, що публікація в журналі про ваш подію повинна бути завірена. У ній не повинно бути помилок (що можна забезпечити на рівні короткого прес-релізу), але за те, які епітети та порівняння вживати, відповідає тільки журналіст. Якщо видання серйозне, то вона легко може відмовитися від спілкування з клубом, а потім його відновити - бо виданню набагато простіше вибирати, про що писати, ніж клубу - через кого просуватися.
Поширений промах - обмеження своєї роботи розсилкою новин про майбутні події. Навіть відправивши тексти, потрібно зателефонувати хоча б в найпотрібніші редакції і підтвердити отримання. .. І дізнатися, що ви знову поставили адреси працівників ЗМІ не в приховану копію - в результаті кожен отримує повну базу клубу. Або що когось дратує, коли PR-служба надсилає афішу заходів, а до нього по кожній події свій прес-реліз. Часу відкривати кожен, зрозуміло, немає, кореспондент орієнтується на знайомі імена і більшу частину івентів ігнорує.
Ілля Зінін, який працює з пресою в московському «Китай-місто-кафе» зазначає, що «найпоширеніша помилка більшості початківців піарників - це віра в чарівну силу соціальних мереж. Коли юне обдарування щиро вважає, що офіційні сайти, виразні прес-релізи, спілкування з профільними ЗМІ, зовнішня реклама і так далі - це нікому не потрібні атавізми минулого століття. На виході - кілотонни безглуздого і нещадного спаму, які не додають ні репутації, ні людей на концертах ».
Деякі думають, що горезвісне сарафанне радіо перейшло тепер в мережу. Однак у такому способі комунікації важливий особистий контакт, коли інформація швидко поширюється через розмови близьких людей. Поганий той менеджер, чий телефон не відповідає після п'ятого гудка. Деякі клуби можуть і зовсім обійтися без таких горе-піарників - якщо їх арт-директора самі готові вибудовувати відносини з пресою (зауважимо, що часто наявність агента по роботі з пресою у несверхзанятого людини - ознака того, що він сам просто не вміє спілкуватися із засобами масової інформації).
Прекрасний менеджер, якому дзвониш без усякого побоювання. На думку Яни Дивачить, яка, крім петербурзьких груп, займається масштабними кавер-вечірками, не варто PR-менеджерам економити на вписка для журналістів: «Просто багато піарники навіщось тиснуться. Повинні бути хоч якісь у журналістів бонуси за їх роботу ». Також вона відзначає, що найчастіше PR-служби пишуть всім шаблонне «Друзі!» І інше без імені, невміло видаючи розсилку за особисту переписку. А в підсумку ще й не знайомляться з авторами особисто.
Найчастіше PR-менеджери пропонують самим журналістам вирішити, чим, скажімо, черговий німецький діджей цікавий публіці, розповідаючи про нього загальними словами. Але ж, навпаки, тут треба враховувати актуальний контекст та запити видань різного формату - тому що, крім журналіста, є ще навмисно цинічні редактора, до яких вам, можливо, самим не вдасться достукатися, а тому інформація повинна відкривати відразу обидві двері. Важливо, не скільки прес-релізів розсилається, а скільки потім стають основою для публікації. Піарник не тільки просуває клуб, але і себе. Хороший спосіб - стати ньюсмейкером, експертом в клубному бізнесі. Харизматичний менеджер приваблює не менше, ніж заїжджаючи зірка. Ти знаєш, що в тебе не виникне проблем в роботі, що вона буде приємною - а це ще один плюс до того, щоб вибрати той чи інший захід. Вікторія Кірпішева PR-директор петербурзького клубу «Зал Очікування» дивиться на проблему глобально: «Основна помилка, на мій погляд, неправильна розстановка пріоритетів. Коли починаєш працювати, в голові з'являється багато різних ідей, які відразу ж хочеться реалізувати в життя. А деякі часом реалізувати можна не так швидко, як здається на перший погляд. У результаті робота над свого роду новинками займає багато часу і відволікає від інших справ, які стоять «на порядку денному". Тому важливо відразу ж правильно розставити акценти, зробити позначки, щоб не забути й не пропустити нічого важливого ».
Дар'я Кожанова, PR-менеджер клубу «Космонавт» (Санкт-Петербург) говорить, що «класичних помилок не буває. Тут швидше просте незнання якихось базових речей. Наприклад, брак контактів потрібних журналістів, невміння працювати в режимі постійних дедлайнів, незнання ринку ЗМІ і зовнішньої реклами. Але якщо початківцю PR-менеджеру все це цікаво, то він дуже швидко все і всіх впізнає і навчиться вести кілька проектів одночасно ».